maanantai 28. heinäkuuta 2014

Palvelija vai hovimestari

No en mä päässytkään Mamman kanssa päivystään ku ei sinne alueelle saanu viedä koiria... Siis onko oikeesti paikkoja mitkä kieltää koirat??! Jollain on taas oikein välähtäny...

Nooh mä sitten jäin paimentaan mun vanhaa laumaa ja odotin, että aamulla Mamma tulee kotiin... Ja piiiiiitkän ajan jälkeen niin tulihan se vihdoinkin <3
Mamma oli aika väsyny mutta jakso mun kanssa vähä halia ja pusutkin vaihdettiin ja ulkona käytiin. Mamman kanssa tehtiin sopimus et mä annan sen nukkua ja sit ku herätyskello soi niin saan mennä Mamman herättään. Koko päivän ku Mamma nukku niin mä olin Mammassa ihan kiinni ja sitten vihdoin ku kello soi niin Mamma sai niiiiiiin märkiä pusuja. Ja Mamma rapsutteli mua.

Toi haava mun masussa kuulemma on parantunu hyvin. Mamma otti siitä suojatkin pois.. En vaan saa nuolla sitä ollenkaan.. Ihme sääntö sekin, en ymmärrä.. Kai mä ny ite osaan haavani hoitaa! Mulla ei oo ollu yhtään kipuja ja Mamma kuulemma varmuuden vuoks antaa mulle jotain litkua ettei sitten olisikaan kipuja. Ei oo toi leikkaus haitannu mun menoa yhtään sitten ensimmäisen päivän. Mamma vaan on ollu ihan skitso ja kovasti mua komennellu ettei saa juosta, ei saa hypätä autoon, ei saa hypätä sänkyyn, ei saa kieriä, ei saa mennä portainta, ei saa ei saa ei saa.. No enhän mä Mammaa kuuntele. Juoksin sitä nurmikollaki karkuun heti leikkausta seuraavana aamuna.. Oli vaan niin ihanaa ku ei enää huimannu ja pääsi pyöriin viileelle nurmikolle ja tuuli tuiversi tukkaa...

Johtuukohan se siitä et mä oon vaan yksinkertaisesti parasta mitä Mamma on koskaan kohdannu vai tosta leikkauksesta ja toipumisajasta et mä oon saanu niiiiiin herkkuruokaa nyt joka päivä.. Mamma on sekottanu sinne vähän maksalaatikkoo ja kinkkua ja namnamnam.. Ei se ennen oo mua ihan näin kauheesti hemmotellu.. Täytyyki vaatia tota Mammalta joka päivä :P

Mamma kuulemma lähtee pois moneks päiväks sen harrastuksensa takia.. Menee jonnekin leirille ja jotain ihmisiä kouluttaan.. Mä jään kotiin palvelijan kanssa. Pitäsköhän mun ottaa ton yhden kanssa tehokoulutus päivät.. Voitais harjoitella rapsuttamista, herkkujen antoa, rapsuttamista, ulkoilua ja hihnassa nätisti kulkua (tuolla tuntuu välillä olevan niin kiire etten sais ollenkaan tarkistella ketä mun reviirillä liikkuu). Kyllähän näitä petrattavia asioita on... Jos sit vaikka ylentäis ton palvelijasta hovimestariksi.. Se on jo kuitenkin aika vaativaa hommaa mutta oonhan mä tota jo jonkun aikaa kouluttanut. Melko hyvin se on tavoille oppinut :)


Mammalla oli joskus vähän tylsää ja päätti sitten pelleillä mun kustannuksella. Nykyään mun nassu on paaaaljon valkoisempi. Mamman mukaan johtuu ruoasta et vähän vaan punersi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti