lauantai 19. heinäkuuta 2014

Nukkumassa...

Mamma on ihan höpönä mun nukkumiseen. Aina on kameran kanssa hillumassa ku yritän vedellä sikeitä. Sit se lässyttää kui söpö oon ja ihana ja lässynlässyn ja jos jaksan tätä tarpeeks kuunnella ja vähä extra söpistellä niin saan rapsutuksia ja tuurilla myös pusuja :)

Noh, tässä nyt sitten pari taidonnäytettä mun nukkumisesta.


Mamman jalkaa vasten..



Pääsin Mamman sänkyyn ja tyynylle, yks ihan mun yyberlemppari paikka.





Mamman olkaa vasten. Kiipeilen päivittäin Mamman päälle nukkumaan.. 



Tässä mä hain sohvalta tyynyt lattialle mun alle ku oli muuten niin kova alusta.. Mamma ei oikein tästä tykänny.. En ymmärrä miksei, siis mun mukavuushan on Mamman ykkösasia huolehtia!


Mamman lonkkaa vasten/päällä on kanssa kiva nukkua. Eipähän Mamma pääse huomaamatta karkuun.




Tässä on se mun ikioma sohva, josta jossain kohtaa jo kerroinkin. Tänne on hirveen hyvä piilottaa herkkuja ja kölliä.




Mammalla ollu tassussa jotain vikaa niin käytti paljon tällästä tukea. Tuoksuu ihan Mammalle <3


Mutta tästä mulla ei kyl oo mitään muistikuvaa....


Mamma maalas sellasta paikkaa missä ihmiset säilyttää keppinsä. Pitihän sitä touhua vahtia, oli vaan niin pirun tylsää...


Tällänen tyyny mulla oli ennen ku Mamma hankki mulle sohvan..





 Yks mun lempiasentoja.. Jos Mamma vaikka erehtyis rapsutteleen..




Ja kuten huomaatte niin näitä kuvia on.. Ja tässä ihan murto-osa.. Mamman mielestä vielä yksi kuva on pakko saada tänne ku mun tassut on jotenkin söpösti.. Siis monestihan mä tällei nukun.. No mä ny annoin sitten luvan.. Son ihan pöhkö <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti