torstai 3. heinäkuuta 2014

Kuka olen...

Niin tosiaan voisihan sitä itsensä tietty vielä esitellä paremminkin :)


Moon siis Salli (tai Mamma käyttää myös nimiä Saltsa tai Saltsukka, Muru, Rakas ja Hölmö) ja oon Valkoinen länsiylämaanterrieri. Mamma sanoo söpöks ja pieneks mutta mä oon kyl hurrrja peto! Tarvittaessa osaan olla söpö kuten, jos mahkut saada herrrkkuja mutta muuten oon Iso ja Pelottava. Rakastan kaikenlaisia herkkuja ja possun korvat ovatkin yksi monista lempi herkuistani.


Lähtöisin oon Loving You -kennelistä Vesilahdelta ja oon kodinvaihtaja. Tai no, Mamma on aina ollut mulle rakkain ja se on ollu koko mun elämän läsnä ja "kouluttanu" mua mut ennemminkin mä oon kouluttanu Mammaa. Asuin ennen Mamman vanhemmilla ja Mamma kävi siä tosi usein. Menin aina Mamman viereen nukkuun ja unohdin muiden ihmisten läsnäolon, koska Mamma <3. Siä asuu ny mun kaveri Kerttu (silkkiterrieri) niin mä sitten siirryin kokonaan Mammalle muutama kuukausi sitten. Kyl mä mun vanhaa laumaa käyn säännöllisesti kattomassa et ne pärjää.

Kovasti oon tehny töitä et Mammalla olis hyvä olla ja oon kauheesti koittanu Mammaa pussailla, hoitaa sen jalkoja ja olla lähellä. Mammaa pitää kauheesti vahtia ja joskus pääsen livahtaan vessaankin mukaan mut joskus se jättää mut ulkopuolelle niin pidän sit siinä vahtia et Mammalla on kaikki hyvin.

Mun laumaan kuuluu myös Miespalvelijakin ja sitä vasta pitääkin vahtia. Sen jalkoja en hoida ihan yhtä paljon ku Mamman mut kyl mä siitäki tykkään. Mamma osti mulle maksaa mutta en oikein tykänny siitä niin Miespalvelija paisto sitä öljyssä ja teki siitä niiiiiiiiiin hyvää!


Tein paljon töitä saadakseni lisää mut ei kumpikaan lämmenny mun yrityksille.



Mamma on hankkinu mulle uniluolan ja oman pikku sohvan, joissa tykkään makoilla. Niistä on hyvä näkyvyys niin on helppo vahtia mitä mun lauma tekee. Tykkään myöskin käydä kalassa, tai no vahtimassa et kaikki tehdään oikein. Mamma ei oo vielä antanu mulle kalaa ku mua närästää mutta, kun saadaan oireet kuriin niin Mamma on luvannu et ne kalat odottaa mua pakkasessa.


Mamma reissaa aika paljon jonkun ihme järjestön vapaaehtoisena ja aina välillä mäkin pääsen mukaan. ihan kiva päästä leireille ja koulutuksiin ku niissä on aina ihmisiä, jotka rapsuttaa mua. mä Rrrrrrakastan rapsutuksia enkä saa niistä tarpeekseni.

Olen siis (pieni) suuri Westie ja tää blogi kertoo mun elämästä Mamman ja Miespalvelijan kanssa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti