torstai 3. heinäkuuta 2014

Puistossa

Mamma pesi tänään makuuhuoneen uudet verhot ja halus mennä ulos niitä kuivattaan. Mamma pakkaili tavaroita mukaan ja "SEN" laukun.
"SE" laukku pitää sisällään kynsisakset!!! En tykkää "SIITÄ" laukusta sitten yhtään.. Aina, kunn nään Mamman ottavan "SEN" laukun niin yritän mennä äkkiä piiloon mutta pirhana ku aina se vaan löytää mut. Luulin et se alkaa heti mua kiduttaan mut se laittoki mulle pannan kaulaan ja lähdettiin ulos. Ulkona paistoi aurinko ja sain kirmata vapaana nurmikolla. Nurmikolla on ihanaa pyöriä ja juosta ja tehdä äkkikäännöksiä ja spurtteja ja taas välillä pyöriä ja pyöriä :)

Näin, että Mammalla oli namipussi mukana missä mun lemmpari nameja ja luulin jo saavani sieltä maistiaiset. Mamma pyysi mut luokse ja reippaasti juoksin oikein iloisena ja ku pääsin Mamman tykö niin se otti "SEN" laukun esille. Iski paniikki mut se nami vähä helpotti asiaa. Huokasin jo helpotuksesta, ku se alko vaan harjaan mua.. Se tekee höpöö ja mikäs siinä maata auringossa harjattavana :)

Just ku olin vaipumassa auvoiseen uneen niin Mamma kaivo esiin kynsisakset. Siis miks ihmeessä niitä pitää olla aina leikkaamassa? Muutaman kerran se on sattunu ja tullu ihan oikeeta vertaki mut Mamma sanoo et se on mun vika ku en oo ollu nätisti vaan oon yrittäny saada kynnet pois sen paholaisleikkurin ulottuvilta.
Ja nyt se sitten keksi uuden kidutustavan. Siis minkä takia pitää mennä saksilla ronkkimaan mun huolella vaalittuja ja kasvatettuja tassukarvoja??! Ja oikein sieltä anturoiden välistä niitä klipsiä? Ei mee mun jakeluun sitten ollenkaan.. Jotain hiivan ehkäisystä se puhu ja et pysyis tassut puhtaampina.. Eli Mamman mielestä oon likainen vaikka pidän itsestäni oikein hyvää huolta. Käyn saunassakin aina kun siihen on mahdollisuus.


Onneks se kidutus oli melko nopeesti ohi ja pääsin taas nauttimaan vapaudesta. Joku tirppa koitti koko ajan tulla mun reviirille mut ajoin sen pois, ja ärähdin viä peräänkin ettei tarvi uudestaan tulla.Ja eihän se tullu :D Kun oli reviiri turvattu niin pysty vähän nauttimaan auringostaki.


Mamma kyllä tietää et mä tykkään herkuista ja järkkäs mulle etsintäleikin. Mä niiin rrrakastan herkkujen etsimistä. Tuuli vaan vähä vaikeutti hommaa mut kyl mä kaikki namuset löysin :)





Sit viä ennenku lopetan tän jutustelun niin haluan esitellä teille Hoopen. Mun miespalvelija osti sen mulle. Se pitää ääntä ku sitä vähä retuuttaa. Mammalla meinas mennä hermot ku mä vähän vaan leikin sillä ja uhkas pistää sen piiloon. Onneks ei toteuttanu uhkaustaan!


Mutta nauttikaahan teki auringosta, jos siihen vain on mahdollisuus :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti