tiistai 8. heinäkuuta 2014

Eläinlääkärissä

Päivän muistikuvat on aika huterat ja Mamma on joutunu mulle kertoon et mitä oikein on tapahtunu.


Muistan et se huijas mut eläinlääkärille ja siellä se lääkärinainen kauheesti mua kopeloi.
Eka se katto mun korvat ja väitti et toinen niistä punottaa. Sitten se laitto jotain litkua sinne ja hetken päästä kaiveli pumpulin ja sormen kanssa!!?! Ja sano et Mamman pitäs tehdä kotona samoin!!?!? Annoin kyl Mammalle varoittavan katseen et ei muuten onnistu!
Sitten se katto mun silmiä ja kehu niitä :) Lääkärinainen kielsi mua läähättämästä ja kuunteli kui mun sydän lyö ja keuhkot. Kaikki oli kuulemma kunnossa. Se sano et mulla on aikamoiset ikämakkarat?!??! Siis ne on ihan normaalit! Mun pitäs kuulemma mennä johonkin leikkaukseen ettei tulis mitään ongelmia. Mamma sanoo et vauvoja mulle ei tuu niin se leikkaus vois ehkä kannattaa. Kovasti se sitä pohtii et leikataanko vai ei.. Ja multahan ei kysellä mielipidettä tähänkään asiaan!!?!

Tän kaiken jälkeen se tuikkas jotain mun pakaraan ja se sattu. Sitten menee kaikki iiiiiiiihan hämäräks. Heräsin lattialta ku se lääkärinainen puhalsi mun korvaan. Suu oli kipee enkä pystyny käveleen suoraan, mua nukutti kauheesti ja halusin vaan olla Mamman lähellä. Mamma kerto et mut oli rauhotettu ja poistettu hammaskiveä. Koko ilta ihan hämärän peitossa ja halusin vaan nukkua Mamman vieressä tai sylissä, mutta pusuja en sille antanu!

Mamma käski mun juoda vettä ja kun en suostunu niin se tuli sellaisen ison ruiskun kanssa ja laitto sen mun suuhun. Kauheesti yritin kyllä purra hampaita yhteen mut Mamma sai sen ruiskun pään silti mun suuhun ja ruiskutti vettä. Mä kyl olin ovelampi ja hoksasin et jos en niele niin se vesi valuu poskien kautta pois suusta :D Mamma ei kyllä tykänny tästä yhtään.

Kauheesti mua väsytti ja illalla ku käytiin ulkona niin jaksoin vaan vähän laahustaa Mamman perässä ja halusin vaan nukkumaan. Mamma anto mulle viä illalla ruokaa.. Turvotettuja nappuloita, tonnikalamakupaloja ja raakaa kanaa. *Nam*, se oli hyvää ja söin kaiken. Sitten meninkin nukkumaan ja nukuin toooooosi sikeesti.
Aamulla olikin sitten jo normaali olo, Onneksi. Ja sai Mammakin muutaman pusun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti