perjantai 11. heinäkuuta 2014

Jotain outoa on tekeillä...


Mamma on ollu ihan outo tänään. Kauheesti on pakannu tavaroita mut ei mun kassia niin en taida päästä mukaan. Viime viikonlopun se oli jossain "Ruississa" ja nyt se on menossa "Ilosaareen". Toi "Ilosaari" kuulostaa hirrmu mukavalta et miks mä en pääse mukaan?

Mutta siis siihen outoon.. Mamma puhu tänään jostain johtajuusluennosta ja meni sinne illalla Miespalvelijan kanssa. Ja kun se tuli takas niin ne oli iiiiihan outoja. Menin Mammaa ovelle vastaan niinkuin aina ja tervehdin iloisesti häntäheiluen ja takatassuilla taiteillen niin tää ei katokkaan mua päin vaan kävelee vaan ohi??!! Sit ku yritin seurata ja esittää tanssin uudestaan niin ei vieläkään Mamma mua huomannu.. Yritin vaikka mitä niin ei. Sit ku mä kyllästyin ja menin koppiini niin kas kummaa ku Mamma sit kyllä pyytää luokseen ja kauheesti rapsuttelee.. Nyt se höpöttelee jostain et MUN pitää mennä Mamman tykö eikä toisin päin ja et mua ei saa huomata ennen ku oon rauhallinen.. Mitähän ne kuvittelee tällä saavuttavansa, kysyn vaan?!!

Miespalvelija vei mut lenkille ja tapani mukaan kävin merkkaan mun "hoodini" et muutki koirat tietää kenen mestoja tää puisto on ja potkin tuoksuja oikein antaumuksella niin tää yks menee ja kieltää mua!?! Ja uskotteko, se meni seisoon mun merkkini päällä ja kuopas sitä ite.. Se höpisi jotain et mä näytän sille "keskaria" (mitä lie sekin tarkoittaa) ja ottaa mun reviirin haltuun. Mä jäin ihan monttu auki tuijottaan sitä enkä oikein osannu toimia ollenkaan.


Tässä mä kävin vähän Mammaa kuikuileen josko olis jo hereillä. Nostelin mä vähän patjaakin et se huomais mut. Ennen mä sain nukkua Mamman vieressä mut en enää.. Mamma väittää et tuon sänkyyn hiekkaa ja roskia ja kuraa ja vaikka mitä sekä valtaan sen tyynyn.. Siis ihan vaan muutaman kerran mä oon sen tyynyllä nukkunu ja tuuppinu sen pään pois siitä et saan paremman asennon mut Mamma ei oikein ymmärrä huumoria..


Ja mikä juttu tää oli et kun käytiin Yyterissä uimassa ja tultiin kotio niin jollain ihme imuhärvelillä mun karvoja käytiin läpi ja taas puhuttiin et "tuon kilon hiekkaa kotio", ihan niinku kaikki olis mun syytä.. Toisaalta tää kyl tuntu aika jännältä.. Ehkä jopa kivalta :)


No ei se Mamma ihan kokonaan kamala oo. Tänään se hankki ihan vaan mun aamupalaa varten Ylämaankarjan sydämiä kaksin kappalein ja pilkko ja pakasti ne et varmasti säilyy hyvänä. Ja kerroinko jo et ihan vain mua varten :D. Mamma kerto et mä saan aamunopojen seuraks aina välillä tälläistä herkkua :P
Kyl se Mamma taitaa musta oikeesti tykätä vaikka on saanu päähänsä et vois muka mua johtaa. Mulla olis kyllä sille luennon pitäjälle pari valittua sanaa sanottavana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti