maanantai 14. heinäkuuta 2014

Mamma tuli kotiin!!!!

Mamma oli koko viikonlopun siellä "Iloisessa saaressa" ilman minua. Jätti mut tänne miespalvelijan kanssa. Onneks sentään oli ohjeistanut hänet oikein! Sain ruokani ajallaan ja sellaisena kuin sen haluan sekä lisäksi vähän paistettua maksaa *NAM*. Ulkoilutkin sujuivat varsin mallikkaasti, kun lopetti pelleilemästä ja antaa mun kuopia maata ihan rauhassa niin paljon ku haluan. Varmuuden vuoks annan kyl varoittavan katseen ettei tartte tulla nolaan mua kaikkien nähden enää uudestaan!

Mutta siis mun ihana Mamma tuli kotiin ja toi oikein tuliaisiakin. Ku tajusin et Mammahan se sieltä ovesta tulee niin mä ehkä ihan vähän vaan sekosin ja tanssin ja pyörin ympyrää ja ruttasin matot ja juoksin Mamman perässä ja edessä ja ympäri ja taisin mä yhden roskiksenkin siinä hötäkässä kaataa. No Mamma sai kantamukset pois niin mä annoin sille mooooooonta märkää pusua poskeen ja vähän nenäänkin. Mamman poski ja pääturkki vähä jäi kosteeks ja limaseks mun pusujen jäljiltä. Mutta kyllä Mammakin innostu mut nähdessään ja halas ja rapsutti juuri sieltä mistä tietää et mä tykkään *hrrrr*.

Täällä on aika kuuma ja toi innostuminen ei asiaa auttanu. Onneks Mamma avas parvekkeen oven ja sieltä tulee viileetä ilmaa.



No sainhan mä vihdoin ja viimein sen Mammankin rauhoittumaan ja menin tutkimaan sen kassit. Kuuluu nääs mun toimenkuvaan seurata mitä täällä talossa tapahtuu ja mitä tänne tuodaan.


Mamma haluaa kokeilla jotain tököttiä ettei mun tarvis mennä niin usein suihkuun. Se väittää et mun turkki olis muka joskus likainen ja rasvainen (siis auton alla käyminen on ihan normaalia, ei sen mun vika oo jos ne on joskus snadisti likasia). Ja Mamma sano et sekin voi käyttää tota ainetta, joten taidan jättää sen kokonaan Mammalle. Mamma oli muuten käyny reissun aikana trimmissä (eikä ollu kertonu mulle mitään, olis ollu pari ideaa). Sille ilmesty vähän samanlainen ottatukka ku mulle, se olikin päässy jo aiiiivan liian pitkäks. Saas nähä osaako se pitää yhtä hyvin kuosissa ku minä, son aika tarkkaa puuhaa.. Aina noi ihmiset on sitä sotkemassa vaikka oon just käyttäny hirrveesti aikaa sen laittamiseen. Nurmikon kosteus muute toimii aika kivasti, kannattaa kaverit kokeilla, siihen kun oikein tukkaa hieroo ja kevyt ravistus niin se asettuu kivasti ;)

Mamma on puhunu mulle jostain kongista ja nyt se vihdoin sen osti ja lupas et saan sinne huomenna sydäntä sisälle ja saan syödä iiiiihan kaiken :D
Mamma luulee myöskin et mä innostuisin jostain uimalelusta. Täytyy ny kattoo jaksaako kuhan pääsen siihen lähemmin tutustumaan. Noi hampaiden pesuvehkeet olis voinu jättää kauppaan! Mamma kerto et oli pohtinu, että ottaako koirille tarkoitettua kananmakuista vai kissoille tarkoitettua kalanmakuista. Kalanmakuiseen se oli päätyny ku tietää et mä oon aika höpönä kalan makuun vaikka kissa en ookkaan :P


Vihdoinkin Mamma rauhottu kunnolla ja meni sohvalle kahtoon telkkaria ja mä heti hyökkäsin Mamman päälle ja annoin uuden pusutulvan. Mamma ei oikein tykänny ku samalla putsasin sen korvia, se on jostain ihme syystä ihan skitso korviensa suhteen ja niihin päin ei sais kattooka. Mutta mun korvia ollaan aina räpläämässä ja tunkemassa jotain litkuja ja pumpuleita ja sormia sinne! Outoja noi palvelijat välillä. No pusujen jälkeen menin mun lempipaikalle eli Mamman lonkan päälle ja varmistin et se ei oo taas heti karkaamassa jonnekin huolehtiin muista ku minusta :)
Mutta nyt alkaa leffa ja aattelin kattella sen Mamman kanssa, jos samalla irtois vaikka lisää rapsutuksia. Se on velkaa mulle vkl:n ajalta aika paljon rapsutuksia!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti