maanantai 21. heinäkuuta 2014

Tätä päivää ja pentuaikaa..

*Lääh* Nyt on ollu aika hiostavat päivät et en oo oikein mitään jaksanu Mammaa säännöllisesti ulkoiluttaa. Mamma lupas et keskiviikkona mennään sen kaverin ja sen ihmispennun kanssa koirarannalle Yyteriin.. Samaan lauseeseen se myöskin höpisi et minä kuulemma haisen ja pitäs pestä ja lukenu jostain ihme "mäntysoopasta" mitä aikoo muhun kokeilla.. Tulee kuulemma puhtaita mattoja tai tuoksuja??!! Mamma puhuu joskus aika sekavia.. Tai sit en vaan jaksa kuunnella sitä :)

Mamma yrittää myydä yhtä häkkiä ja tänään sitten joku innokas siitä halusi kuvia ja Mamma sen sitten kokos sen ja meni hakeen kännykkää et ottaa kuvia. Mä livahdin sinne sillä välin :D Pitäähän ny tälläsiin kunnolla tutustua ja mun hyväksyä et saako näitä ylipäätään myydä!


No tulipahan ostajalle tietoo et kenen häkkiä se on ostamassa :P
No Mamma olis sitten halunnu pistää takas kasaan mutta kuulemma mä olin tiellä.. Mielestäni mä kyllä olin häkissä..

Mä sain tooosi hyvät torkut tua.. Kahdesti :D

Mun entisestä laumasta lähetettiin tänään Mammalle mun pentukuvia ja se meni ihan pähkinöiks.. Huokaillu vaan, hokenu "aww", "ihana maha", "voi ku piieeeni", "hei tuu kattoon tätä" ja sitten kattonu mua ihan outo ilme kasvoilla.. Sellainen utuinen ja haaveileva.. Aika pelottava.. Piti käydä pussaan se ilme Mamman nassulta pois! Toivottavasti se ei saa päähänsä hankkia tänne mitään uutta pentua.. Mulla on noissa kahdessa palvelijasssa jo tassut täynnä töitä!

Käytiin Mamman kanssa aika kiivas keskustelu ku se halus laittaa mun pentukuvia tänne ja mä olisin halunnu et mua rapsutetaan.. Joten Mamma rapsuteli mua piiiiitkään ja sit annoin luvan laittaa tänne muutaman kuvan.

Oon jo ihan pienenä päässy Mamman syliin ja jo silloin siinä oli hyvä olla. Tässä taidan olla kk ikänen ja mua ollaan ekaa kertaa kattomassa..


Näissä mää oon ekaa kertaa kotona.. Siis siellä vanhassa kodissa..



(Kuten näkyy niin mun nukkuminen on saanu palvelijat ihan sekasin jo tuolloin)

Tässä muutama kuva kasvattajalta ja oon n. kuukauden ikänen. Mulle tuotiin toi vihree lelu, että siihen tarttuis hajuja ja sain sen sitten mukaan ku mua haettiin tuolta pois


 Siinä näkyy mun sisaruksiakin vähän mut siis mähän oon ihan selkeesti noista nätein ja suloisin <3

Nenäkuvia :D

Vertailun vuoksi tuoreempi kuva


Nurmella on kiva maata.. Jo ihan pienestä pitäen. Ja vauhtia on riittäny.


Mamman sylissä.. Oon jotain 1-2v


Oon jo pienestä pitäen tuntenu vetoa sohvien selkänojia kohtaan.. Ne oli vaan aina pirun korkeella..



Puhe oli tosiaan vain muutamasta kuvasta mutta Mamma nyt on tollanen höpsö.. Loppuun piti viä laittaa tänään otettu kuva, että Mamma pysyy todellisuudessa kiinni! Mammalla ei oo ny kaikki ihan hyvin.. Menee ihan sekasin jostain ihmispennusta ja mun pentukuvista.. Täytyy viedä Mamma ulos vähä tuulettuun.. Iskee mökkihöperyys, ihan selkeet ensimmäiset oireet jo näkyvissä..


<3: Salli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti