tiistai 8. heinäkuuta 2014

Yyterissä

Mamma sano et olin niin reipas eilen eläinlääkärissä et voitais mennä käymään Yyterin koirarannalla. Mulla on hatara muistikuva et joskus olisin siä ollut mutta veteen en uskaltanu ollenkaan. Tais olla aika kylmäkin silloin...
Mamma ja miespalvelija ajo eka harhaan mut kyl me sitten vihdoin löydettiin perille. Tänään ollu tosi kuuma päivä niin siä oli kiva tuuli ja tykkään ku tuuli heiluttaa mun tukkaa.

Mamma laitto eka tavarat hiekalle ja sit mentiin veteen. Mamma luuli et mä en tykkää vedestä mut olipas väärässä. Mä juoksin sinne heti ja pitihän sitä vettä vähän maistellakin.





Kävin oikein uimassa ja vesi oli ihanan viileää. Mamma kehu mua kauheesti ja juoksi vedessä mun kanssa. Meillä on Mamman kanssa sopimus et saan pyöriä nurmella ja missä vaan iiiiihan niin paljon ku haluan, kuhan en pyöri kakassa. Toistaiseksi molemmat on pitänyt sopimuksesta kiinni.





Sitten piti mennä taas uimaan ja taas piehtaroimaan ja ai että ku oli kivaa. Kävin Mamman kanssa monta kertaa uimassa. Tua rannalla saa päästää palvelijat vapaaksi, kuhan vaan pitää silmällä et missä ne menee..



Sitten iski väsy meille kaikille ja vaan makoiltiin ja nautittiin lämmöstä ja auringosta. Piti mennä makaamaan ihan Mammaan kiinni ettei se vaan karkaa. Niin ja muutaman kerran piti käydä yksi ärsyttävä varis ajaan pois ku tuppas koko ajan liian lähelle Mammaa. Niin ja löyty sieltä mulle kaverikin, Oiva. Oiva vaan ei tykänny yhtään uida tai leikkiä, se oli vähän sellainen "hienohelma".

Mamma lupas et me mennään huomennakin sinne rannalle ku sillä on vapaapäivä ja on kotona. Kuulitkos sinäkin!! Mamma kerto et olis kalkkunan pyrstöpala valmis syötäväks, se on niiiiiiiiin hyvää. Pitää vaan varoo et toi mun miespalvelija ei syö sitä!

3 kommenttia:

  1. Ihana blogi! Jään seurailemaan :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa lisää westie blogeja! Laita ihmeessä lukijaluettelo niin voi jäädä seurailemaan ja liittyä lukijaksi. Meidän oma löytyy täältä: http://tassunjalkiasydanmessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mamma ei tienny ees tollasesta mahdollisuudesta mut sai kuin saikin sellaisen mun sivuille lisättyä :)

      Poista