lauantai 2. elokuuta 2014

Mä pääsin piiiitkästä aikaa saunaan!

Mamma sano et nyt sen harrastustoiminta vähän rauhoittuu ja se viettää enemmän aikaa mun kanssa <3
Ei siinä kyllähän tuo hovimestarikin hommansa osaa mutta ei se Mammaa korvaa. Niin tosiaan koulutus onnistui ihan yli odotusten, joten annoin ylennyksen. Pitää muistaa noita immeisiä aina välillä palkitakin :)

Mun haava on kuulemma parantunu tooosi nätisti ja kun oon sen antanu olla niin Mamma päästi mut piiiitkästä aikaa löylytteleen. En mä siä kauaa saanu olla mutta kuitenkin hetken nauttia lämmöstä. Mamma myöskin pesi mut ku se ei oikein tykänny et mä kävin vähän kihnuttaan selkää auton alla, se tekee niiiin höpööö, että ei sitä voi vastustaa! Huomaatteko muute kui mun nassu on vaalentunu.. Mamma sanoo et ku mun ruokavalio laitettiin uusiks niin siks on nyt niin valkoiseksi tulossa että...


On karvat vähä pystyssä ku on pesun jälkeiset hepulit vähän kesken.. Piti Mamman sitten kameran kanssa tulla häiritteen...

Tuntia myöhemmin ku kävin siis ihan nopeesti vaan takapihalla niin Mamman ilme oli kyllä näkemisen arvoinen :D Siis en mä ymmärrä miksi se alko meuhkaamaan...



Nooh Mamma sitten kuitenkin meni mun kanssa viä pihalle ja ai että ku siä oli viilee nurmikko! Näiden hullujen helteiden aikaan viilee nurmikko on ihan taivas. Nyt kun en ole uimaankaan päässyt yhtään ton haavan takia. Ja toi mun turkki on aika ryönänen ja pitkä ja tukkakin silmillä koko ajan. Mamma sano et viä pitäs kuukausi odottaa seuraavaan trimmiin..





Nyt onkin sitten hyvä siirtyä nukkumaan ja odottamaan huomista. Mamma menee kuulemma opettaan ihmisille miten toimitaan liikenneonnettomuustilanteissa ja siä on rasteja, joissa saa harjoitella mm. autosta pelastusta ja mun rooli on vahtia siä et kaikki menee hyvin. Mamma kun on vähän tollainen vahdittava tapaus :)

3 kommenttia:

  1. Ihana <3 Saako kysyä, että miten/mitä söitte ennen ja miten ruokavalio muuttui?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh vanhan lauman luona söin RC westie ruokaa mut mun iho meni siitä aika huonoon kuntoon ja rapsuttelin ihteeni aikalailla ja nassu punoitti iiiiiihan hirveesti. Sitten söin Cibaun Fish & Rice mut se aiheutti mulle kamalaa närästystä ja nassu punoitti edelleen vaikkakin iho voi huomattavasti paremmin. Ny Mamma antaa mulle Trovet intestional nappuloita ja sitten raakaruokaa. Mamman kanssa kyllä tehty diiliä, että siiryisin kokonaan raakaruoalle (NAM) ja se nyt kauheesti lukee aiheesta ja höpisee jostain vitamiineista yms.
      Sen jälkeen ku siirryin uusille nopoille ja raakaruokaan niin nassu on vaalentunu paljon ja nyt näkee ihan selvästi miten se on muuttunu (aikasemmin on se pelleily kuva missä mulla on Mamman lasin päässä niin siinä näkee millainen ollut nassu pahimmillaan)

      Poista
  2. Voi että miten ihana :D Westiet on kyllä niin huippuja! :)

    VastaaPoista