keskiviikko 6. elokuuta 2014

Aamulenkillä

Mamma meni aamulla käymään jossain eikä ottanu mua mukaansa. Mä kyl vähän loukkaannuin.. Nooh Mamma sit tuli takas kotiin ja mä unohdin et piti sille olla kovinkin vihainen..

Mamma sit otti hihnan ja pannan ja tiesin et pääsen mukaan.. Olin niin innoissani et meni matotkin ihan ruttuun. Ulkona ei vielä ollu kovin kuuma ja nurtsi oli niiiiin viileetä et teki oikein höpöö..














Jatkettiin matkaa taas eteenpäin ku mun pehva alko kutiaan.. No pitäähän sille tehdä jotain.. Mamma vaan nauro vieressä ja kuvas eikä yhtään ymmärtäny tuskaa jota se kutina teki!




Sit ku Mamma lakkas nauramasta ja tuli vähän auttaan niin selvis et siä oli joku risu kiinni mikä kutitti...
Ja sit pitikin taas vähän nauttia viileestä nurmikosta.




No kävin mä oikeesti vähä nuuskutteleenkin ja melkein kadotin Mamman.. Onneks löysin ajoissa ennen ku ihan kokonaan katos.


Mammalla on ihan sairaan makeet kengät mut yks vika niissä on.. Ne vie aina huomion minusta pois.. Yksikin nainen tuli mua rapsutteleen, sit se huomas Mamman kengät ja unohti mut ihan kokonaan!


Mä kävin viä kerran pyöriin nurmikolla ja sit mentiinkin jo sisälle..



Sain eilen iltapalas possunsydäntä ja kalkkunan jauhelihaa ja kuulemma tänään myös *NAM*. Sit Mamma kävi apteekissa ja kuvittelee et ihan vapaaehtoisesti niitä tabuja otan.. Saa illalla tosissaan yllättyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti