maanantai 25. elokuuta 2014

Jaa mää Pullukka!!!!!

Mulla on ollu aika jännä viikko. Me käytiin koirakoulussa ja mähän siis niin räjäytin taas siellä potin. Namipiiri meni just niinku piti vaikka se kouluttaja muuttikin sääntöjä. Mamman piti laittaa nameja mun tassujen päälle myös mut urheena tyttönä mä hoidin homman kotiin :)

Me ollaan Mamman kanssa katottu parina päivänä luonto-ohjelmia. Eka ohjelma oli ihan jees mut toi toinen oli aika pelottava niin piti kattoo sitä Mamman sylissä ja suojella sitä ku sitä pelotti aikalailla!



No sitten me lähdettiinkin reissuun. Piti varmistaa ettei Mamma vaan unohda mua!


Mamma vei mut hoitoon yhdelle tutulle sukulaistytölle ja oli siä ihan kivaa mut kyl mä Mammaa ikävöin..

Kesällä Mamma oli onkimassa mulle sapuskaa ja se tarjos mulle fisuja raakana.. Siis se oikeesti kuvitteli, et mä koskisin niihin raakana ku Mammakaan ei sitä tee! No mä sit annoin hellän ja vihjailevan katseen ja Mamma laitto ne fisut uuniin ja voi mahoton, että niistä tuli hyviä!!!! Varsinkin noi päät oli ihan yyber herkkua!




Niin mun piti myös Mamma pistää hommiin ku mun autoni oli aika ryönäsessä kunnossa. Ei Mammaa kauheesti tarvinnu komentaa sitä siivoon mut vahtia piti koko ajan ettei vaan lusmua.



Niin ja mä kävin trimmissä tänään.. Oli kyl jo aikakin ku mun ottatukka meni jo ihan silmille..


Niin ja se trimmaaja kehtas sanoo et mä oon muka pulskassa kunnossa!! Ja nyt Mamma kutsuu mua lötköpötköks ja viä ihan julkisesti, siis niiiiin noloo!! Niin ja kutsu se mua myös pullukaks... *Hmph!!*
Ja vaihteeks Mamma otti musta unikuvia "ku oon niin lutunen (pullukka)"...




No kieltämättä onhan mulla aika söpö asento tossa viimesessä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti