maanantai 18. elokuuta 2014

Namipiiri

Mamma oli taas pitkään poissa ja ku se tuli kotiin niin kerto olleensa kahtena iltana putkeen kattomassa Siltsua... Mamma sano et ei oo fani vaan kavereiden kanssa kävi kattoon mut mä oon vähän epäluulonen... No mä vähän sit kuukletin ja katoin ketä mun kilpailija on ja siis se on joku tooooosi vanha äijä, joka heiluu nahkahousuissa lavalla... Mammalla ei oo kaikki ihan hyvin.. Se kyl nyt lupas ettei oo sen keikoille menossa ja et huomioi mua enemmän.

Mamma kerto et sen harrastustoiminta vie aikaa ja on aika paljon taas pois mut se kyl niiin lupas et sillon ku se on kotona niin mä saan huomioo ja paljon. Saas nähä kui toikin toteutuu. Mut Mamma on selvitelly jos se sais ottaa mut menoilleen mukaan :) Tiedän jo sen verran, että syyskuussa me mennään yhdessä Ähtäriin. Mammalla on siä joku koulutus ja se saa sieltä huoneen johon mäki saan tulla <3 ja nyt olis parin vk päästä leiri minne Mamma haluais mut mukaan.. Mamma ei haluais olla musta erossa ja kyllähän mä sen ymmärrän.. mä oon vaan niin ihana :)

Käytiin taas siellä koirakoulussa ja me saatiin kotitehtäviä. Mun pitäs kuulemma seurata käskystä, tulla sivulle (mä kyl ihan itsepäisesti istun kohti suoraan Mammaa enkä siihen jalan viereen mihin mua houkuttaa) ja sit se kiusaa taas mua nameilla. Nyt mun pitää seistä paikallani ku Mamma laittaa herkkuja mun tassujen viereen ja etutassujen väliin.. Sit mä saan ne vasta ku Mamma antaa luvan.. Tässä mä oon jo aika hyvä.. Ollaan harjoiteltu samaa jo istualtaan ja makuultaan mut tää seisominen on ollu ihan selvästi vaikeinta. Mamma otti vähä kuvaa meidän harjoituksesta :) Tän nimi on joku namipiiri ja mä tykkään tästä harjoituksesta todella paljon!!!!


Ens viikonloppuna pääsen kuulemma hoitoon ku Mammalla on menoa mut sit loppuajan saan kulkea Mamman mukana <3

Nytkin mä oon ihan Mammassa kiinni ku ollu niin kauhee ikävä <3 Ja Mamma ei voi pitää näppejään irti musta <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti