maanantai 29. syyskuuta 2014

Siis Niin Noloo!!!

En mä tiiä ees et kehtaanko kertoo tänne mitä tänään tapahtu. Siis Mamma taas niiin nolas mut! Siis nolas niin totaalisesti ja ihan julkisesti! Ihan uskomatonta toimintaa! Mä en voi ymmärtää että miksi! Ja nyt se pakottaa mut huomenna taas mukaansa! Mua hävettää niin paljon vieläkin!

Pakko mun on nyt jollekulle kertoo mitä mä joudun kestään! Tää on niin noloo...!
Mamma siis oli opettamassa ensiapua kaverinsa kanssa ja siä on palvelijoita kuuntelemassa. Nooh nää höpisee omiaan ja minä viattomasti istun vaan ihan kaikessa rauhassa, en aiheuta häiriöö kellekkään, en pidä mitään meteliä, mä vaan oon ja ihmettelen.
No yks kaks mut kesken haaveilun kaapataan syliin ja aletaan puhuun et mä olisin sellainen palvelijanpentu! Siis oikeesti! No aihe käsitteli Heimlichin otetta palvelijan pennuille tehtynä (tähän vaikutti jotenkin sen pennun ikä et miten päin pitää olla ja jotain..) ja MÄ JOUDUIN malliks! Siis niin noloo.. Kaikki vaan katto mua ja nauro mulle ku mua kieputeltiin ja näytettiin mistä kohtaa painaa ja miten pitää pää olla ja miten päin ja ja ja ja mä en ees muista ku mua HÄVETTI niiiiiin paljon!!





Siis ihan uskomatonta toimintaa.. Nooh kaiken tän kärsimyksen jälkeen Mamma vei mut pihalle vähä käveleen ja rauhottuun ku mä olin niiin järkyttyny tästä kaikesta. Siis mä olin ihan sokissa! Siä oli sit yläkerrassa sellainen eläintarvikeliike ja mä VAADIN Mammalta hyvitystä kaikesta häpeästä ja julkisesta nolauksesta ja kärsimyksestä mitä se mulle tuotti! Mamma sit osti mulle sieltä herkkuja ja sain niitä koko loppukurssin ajan rauhassa mussuttaa.














No kaiken ton mun kokemani jälkeen (ja herkun syömisen) mua alko hirveesti ramaseen ja aattelin ihan viattomasti ottaa torkut.. ja eikö TAASKIN Mamma ollu heti kameran kanssa..













Nyt Mamma si kerto et ei se kurssi viä loppunu vaan huomenna mennään uudestaan. Mun täytyy siis illalla keksiä sotasuunnitelma miten mä pysyn noista kahdesta palvelijasta kaukana ettei mua enää nolata tollei! Siis mä en voi viäkään uskoo tätä todeks...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti