tiistai 16. syyskuuta 2014

Kiirettä pitää

Mammalla on ihan kauheesti nyt menossa kaikenlaista. On palaveria ja kokousta ja leiriä ja koulutusta ja kirjottamista ja lukemista ja pakkaamista ja...
En mä meinaa pysyä ollenkaan perässä et missä mennään! No onneks Mamma on pitäny huolen et oon aina mukana :)
Me sitten vietettiin viikonloppu Sastamalassa ku siä oli Mamman harrastukseen liittyvä koulutusviikonloppu ja kauheesti palvelijoita paikalla.. Mä sain juosta siä vapaana ja aamulla ku Mamma nukku pitkään niin lähdin toisen palvelijan kanssa aamulenkille. Ja siä oli ovet koko ajan auki et mä sain mennä ja tulla miten halusin! Siis niin ihana paikka! Siä oli hiekkaa ja metsää ja rauhallista ja rapsutuksia sai aina ku halus... Niin ja ku noi palvelijat ei oikein osaa syödä siististi niin monta kertaa päivässä pöytien alta löyty herkkuja!

Piti vahtia et nää palvelijat osaa hommansa. Hienosti he kyl koulutuksen vetivät ja määki sain ottaa torkut välissä.


Mamman kanssa koulutusleirillä oli kyl niiiiiiiiiiiiiiiin iiiiiiiiiihanaa olla! Mä sain niiin paljon rapsutuksia että meinas lähtee taju! Ihan sama missä oltiin niin tartti vaan käppäillä jonku eteen ja sain rapsutuksia.. Ja ku ne loppu, jatkoin vähän matkaa ja joku muu alko rapsuttaan! Eikä tarvinnu ees söpistellä tai mitään temppuja tehdä niitten eteen.. Riitti vaan et menin kosketus etäisyydelle :D Siis niin ihana paikka, mä kyl suosittelen kavereilleki et ängetkää mukaan leireille ja koulutuksiin ja tapahtumiin missä paljon nuoria!








Mammalla ollu niin kiirettä et ei oo päästy saunaan ollenkaan. Mut tua leirillä  Mamma otti mut mukaan ja teki niin höpöö päästä löylyihin.. Mä olin ekana lauteilla ja odottelin sit siä et muutki tulee.



Mamma jätti mun hoitolaukun vähän auki ja mä kävin sieltä ihan omatoimisesti hakeen herkun, possun korvan. Piti mennä piiloon sitä syömään ettei Mamma vaan ota sitä multa pois. Sängyn alunen kelpas hyvin ja Mammaki anto mun herkutella rauhassa.












Onneks oli Mammalla siä leirikoulutuksessa aikaa muakin huomioida. Ei kouluttanu koko aikaa vaan ehti vähä muaki halia ja hempeillä ja olla vaan lähellä <3


1 kommentti:

  1. Jotenkin niin eläydyin Sallin rooliin, et tuli itellekin hyvä mieli, ku se sai niin paljon rapsuja :-D

    VastaaPoista