perjantai 26. syyskuuta 2014

RUOKAA!!! ja nukkumista

Mamma tilas mulle taas ruokaa ja mä sain maistiaiset ja oli sitten niiiiiiin hyvää!! Keskustelin Mamman kanssa vakavasti ku paino on huolestuttavasti pudonnut et mitä jos vähän lisättäis ruokamäärää ja Mamma suostu. Mamma on muutenkin nyt ollu lepsumpi ton ruoan suhteen.. Onkohan Mamma ihan kunnossa...

Mamma osti mulle taas sellaista herejotainnaudan sydäntä. 2.5kg ja tänään Mamma sen pilkko ja anto mulle maistiaiset -> siis jonkunhan täytyy laatua tarkkailla! Ja seki oli niiiin hyvää. Mamma lupas et saan sitä kongista ja sit aina välillä ruoan lisänä :)

Musta kyllä nyt tuntuu et Mamma koittaa mua harhauttaa ja pelkää ihan tosissaan sitä eläinsuojeluilmoitusta. Mitähän muuta Mamma olis valmis tekeen...

Mamma oli tänään taas reeneissä ja taas ne kaikki koitti herättää sitä nukkee henkiin mutta ei kukaan tälläkään kertaa onnistunu. Siä oli uusiaki harjoittelemassa niin mä vähä opastin niille oikeaa tekniikkaa. Sit oltiin kahdessa palaverissa alkuviikosta ja ollaan reissattu autolla paljon.

Mamma taas stalkannu mua ku oon ollu nukkumassa! Siis mä en ymmärrä. Ja sit se viä naureskelee noille kuville ku joko oon a)niinsöpöluttanahanipuppelimussukkapuudeliihanuus tai b) näytän tosi dorkalta.. Täytyy keskustella Mamman kanssa noista kuvaus säännöistä uudemman kerran...





Oih! Toi paita tuoksu ihan Mammalta. Mä tykkään muutenkin nukkua Mamman vaatteissa ja pyöriä niissä ja pudotella niitä lattialle ja ihan vaan nuuhkia niitä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti