maanantai 8. syyskuuta 2014

Eläinrääkkäystä!! ja Ähtäriä

Mamma on ruvennu lipsumaan mun ruokailuajoista. Näin on nyt käynyt kahdesti ja se on kahdesti liikaa! Eka Mamma oli jossain palaverissa ja se valittiin johki tosi vaativaan hommaan ja se palaveri "vähän" venähti. Sain ruoan 1.5h myöhemmin!! Ja toisella kertaa se myöhästy 1h ku Mamma valmisteli jotain rastirataa.. Siis ei missään nimessä hyväksyttäviä syitä ollenkaan! Mä oon suunnitellu et tekisin Mammasta eläinsuojeluilmoituksen, eihän tälläinen nyt voi mitenkään jatkua, Mammalle täytyy pitää kurinpalautus!

Mamman pitää harrastuksensa reenata mm. elvytystä. Nyt Mamma päivitti deffa-oikeudet ku siitä tulee joku ensivastepäivystäjä. Mä kyl kovasti tota koitin herättää henkiin mut ei se onnistunu, pusujakin annoin. Mut mun alaa onkin enemmän toi henkinentuki ja siinä mä oon ihan Ässä!


No Mammalla oli joku koulutus juttu Ähtärissä ja se otti mut mukaan. Me haettiin isompi auto ja sit pakkaamassa oli muitakin ja ne vaan höpisi mulle et "Ihana otus!".. Siis otus??! Mamman kaverit on aika outoja joskus.. No mä sit pidin kovan jöön porukalle ja vahdin et autot pakataan oikein ja et kaikki tulee mukaan. Erityisesti mä pidin mun ruokakassia silmällä et se iiihna varmasti siirtyy oikeeseen autoon.

No me sit lähettiin hakeen lisää porukkaa autoon ja matkattiin Ähtäriin. Mä olin koko ajan takapenkillä ihan hiljaa, Mamma jo luuli unohtaneensa ottaa mut mukaan ku olin niin nätisti koko matkan. Päästiin perille ja kysyin sit respasta et saako täällä pitää Mammaa vapaana ja kuulemma omalla vastuulla onnistuu.



Siä oli kyl hianot maisemat ja vietettiin Mamman kanssa paljon aikaa yhdessä. Koko viikonloppuna ei tarvinnu Mammaa pistää hihnaan kiinni vaan saatiin molemmat kirmata vapaana. Ja voi niitä kaikkia ihania hajuja mitä siellä oli..









Ja sain paaaljon rapsutuksia Mamman kavereilta. Ruokailut oli aika haastavia ku ei toi ruokakuppi meinannu millään pysyä paikallaan.













Mutta oli toi ruoka niiiin hyvää. Mamma vaan antaa sitä iiihan liian vähän! Täytyyki lisätä se siihen eläinsuojeluilmoitukseen.. "pidetään nälässä!", joo kuulostaa hyvältä!
Mamma otti kuvan heti herättyään ku mä olin tullu sen viekkuun tyynylle. Näytin kuulemma niin söpöltä että..











Reissun jälkeen mä olin iiihan poikki et mä vaan sammuin sohvalle ja totta kai Mamman piti se ikuistaa ku mun pää on ihan vinossa ja roikkuu ja muutenkin toi asento oli ihan outo.. Mut en vaan jaksanu sitä korjata..


1 kommentti:

  1. Moikka! Teillä on ihana blogi :) Ollaan nyt pari kuukautta lueskeltu teidän päivityksiä ja aina hymyilyttää, kun niin hauskasti on kirjoitettu!

    Meilläkin on blogi: http://tarmodogi.blogspot.fi/
    T: Tarmo-westie
    p.s. oon komee poika! ;)

    VastaaPoista