maanantai 15. syyskuuta 2014

Westie-lehti

Westie-lehti lähesty Mammaa ja kertoivat, että haluaisivat alkaa julkaisemaan tätä mun blogia tuossa lehdessä! Joo-o, ihan oikeesti haluavat.. Ja jokaisessa lehdessä eli 4krt vuodessa! Ku ne otti yhteyttä niin mä menin ensin et "Häh, oikeesti?" sit "siis iihan oikeesti, joku oikeesti lukee näitä juttuja?" ja sit mä menin ihan pähkinöiks! Siis ihan oikeesti todistetusti ainakin yksi ihminen tätä blogia lukee ja siis on kiinnostunut musta ja mun tekemisistä :D

Nooh Mamman kanssa käytiin tiukkaa keskustelua ku oli vaan pari päivää aikaa saaha teksti kasaan et kirjotetaanko kokonaan uus teksti missä mä kerron itestäni ja millanen mä oon vai laitetaanko sinne joku valmis teksti. Mamma ku on aika kiireinen ollu viimeaikoina... Mä si päätin et alotetaan sillei et ku kaikki ei tästä blogistä tiiä tai tunne mua niin et kerron itestäni ja sit seuraavassa lehdessä ehkä julkastaan joku valmis teksti tai sit jos Mammalla ei oo kiire niin kirjotellaan sinne joku oma juttu, vähä niinku koontia tapahtumista.. Saas ny nähä mihin ratkaisuus päädyn.. Mutta siis tässä teille nyt ennakko vilkasu tuosta tekstistä joka sinne lehteen päätyy :)


Porkkanahäntä ja Mamma

Moro kaikki! Moon Salli ja oon melkein 7w Westie ja lähtöisin Loving You kennellistä Vesilahdelta.
Mää pidän netissä blogia, jossa kerron mun elämästä ja vähä siinä sivussa Mammastakin. Se blogi löytyy netistä nimellä Porkkanahäntä ja Mamma (porkkanahanta.blogspot.fi)


Mun harrastuksiin kuuluu vessanpytyn kannen paukuttelu, varsinkin yöaikaan, tavaroiden kuljettaminen ja järjestely, pyöriminen nurmella ja hiekalla ja lehtikasoissa ja itse asiassa melkein missä vaan. Mamman kanssa sopimus et saan pyöriskellä ku pysyn kakasta poissa, toistaiseksi molemmat pitäneet sopimuksesta kiinni. Mä tykkään käydä saunassa ja oikein nautiskella löylyistä ja mammia lauteilla raukeena. Mamman kanssa kattellaan luonto-ohjelmia. Mä rakastan herkkuja ja possunkorvat onkin mun suosikkeja.


Mä kuulemma oon pullukka ja Mamma laitto mut laihikselle. Siis mähän oon just sopiva tän kokosena! Mutta laihiksen lisäks se on viä kaks kertaa lipsunu ruoka-ajoista!! Siis kyllä, kaks kertaa liikaa! Eka Mamma oli jossain kokouksessa ku se valittiin johki tärkeeseen ja vaativaan tehtävään ja se kokous veny ja toinen ku se oli valmistelemassa rastirataa.. Mä oonkin suunnitellu tekeväni Mammasta eläinsuojeluilmoituksen ku ihan selvää rääkkäystähän tää on! Mamma antaa kyllä hyvää ruokaa mutta sitä on iihan liian vähän.. "Pitää nälässä!", joo ton vois kans lisätä siihen eläinsuojeluilmoitukseen.. Mammalle täytyy pitää pieni kurinpalautus!


Mamman mielestä mä oon myös jonkin asteinen terroristi mut sillä ei oo mitään todisteita väitteensä tueks! Ei se riitä todistaan et mä ehkä saatoin jotain tollasta tehdä mitä kuvassa näkyy vaan sen takia et mä ehkä satuin oleen huoneessa, jossa rikos tapahtui, Mamman poissa ollessa. Mamma ei tiiä milloin kuvan tapahtumat on sattunu joten siä on voinu ihan hyvin vieraille mun kamutki! Toi peitto muute oli lattialla mut Mamma nosti sen sängylle ennen kuvaa.. Ja mitä kuvasta puuttuu niin tua sivulla on roskis räjäytetty ja toisella sivulla Mamman kassi purettu ja vaatteet levitelty :D Mut tua talossa on toinenkin terrieri joka ihan hyvin voinu tehdä noi tuhot! Se kyl uskottelee noille palvelijoille ettei muka osaa kulkee portaita... Mut ei, Mamma vaan syytti mua vaiks ei voinu aukottomasti todistaa et mä olisin yhtään mitään tehny..


Mamman harrastukseen kuuluu et se yrittää saada tota nukkee herään mut joka kerta se epäonnistuu vaikka se sitä kuinka pumppais ja siihen puhkuis. Mäki yritin mut vaikka kui annoin pusuja ja yritin vaikka mitä niin ei onnistunu multakaan. Mun vahvuus onkin tua henkisentuen puolella, jossa oon ihan Ässä!

Mamma osti mulle tälläinen ihan ikioman sohvan ja mää tykkään siitä ihan hirveesti. Sinne on hirveen hyvä piilotella herkkuja ja mammia. Mamman matkakassi on mun yksi ihan ehdoton lempipiilotuspaikka ja pyykkikori ku siä on puhtaat pyykit, sinne saa hirveen hyvin kätkettyä kaikenlaista! Mä en kyl ymmärrä miks Mamma vetää hepulit jos yritän piilotella herkkuja muualle ku tonne sohvalle...
Mutta tässä teille ny vähä tietoo kuka mä oon (ja vähä Mammastaki) ja jatkossa kuulette lisää mun kuulumisia :)

T: Salli ja Mamma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti