tiistai 7. lokakuuta 2014

Vaaka on mun vihollinen

Ei, tähän ei tuu yhtäkään kuvaa!! Ei vaan kehtaa...

Mamma oli Helsingissä koko pitkän viikonlopun, kuulemma joku tärkee kokous missä päätettiin jonkin järjestön asioista ja kuulemma tosi tärkeetä ja niin muistinko kertoo et OLI TÄRKEETÄ!
Mamma sit jätti mut hoitoon ja ku se tulee takas kotio niin minä otan hänet iloisena vastaan niinkuin aina. Annan pusut ja kaikki ja Mamma vaan kattoo mua pitkään ja kysyy oonko lihonu.. Ja mä ku odotin "hei rakas" "mitä Mamman mussukka" -tyyppistä kommenttia.

Noh mä nyt sit annoin tän Mammalle anteeks ja mitä tää tekee! Raahaa mut vaa'alle ja piti oikein kahteen kertaan punnita ja varmistaa et juu on vähä tullu painoa lisää, mitä sitten!!

Nyt Mamma uhkas taas et se vähentää mun ruokaa.. Siis niin selvää kidutusta! Heitteille jättöä! Laiminlyöntiä!
Siis taas ihan uskomatonta toimintaa!

Eli meillä on nyt tiukat keskustelut menossa et miten toimitaan... Mä ehdotin et ruokamäärä pysyy ihan samana ellei jopa lisätäkin :D Mamma ei innostunu, se harkittee et ruokamäärän vois pitää samana mut puhuu jostain vatsantäytteestä.. Ihan sama, kuulostaa hyvältä :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti