torstai 30. lokakuuta 2014

Voi Mammani mun!

*Huoh*

Mamma ei sitten opi.. Ei sitten millään..
Oon monta kertaa näyttäny et ku saa jotain hyvää eikä jaksa kaikkea heti syödä niin loput pitää piilottaa ja piilottaaki hyvin!

Nooh Mamma sitten jätti namipussin ja lähti taas reissuilleen ja jätti mut yläkertaan... VIRHE! XD

Mä vähä kävin sitten maistelemassa noita herkkuja.. Kaadoin koko pussin lattialle ja kaikki 54 karkkia, joita siinä oli niin kaikki mää maistoin ja pudotin takas maahan tai kuljetin sänkyyn Mamman paikalle (kyllä, Mamma laski joka ikisen ja soi mulle aika.. hmh.. mielenkiintoisen katseen). Mammaki tajus et oon niitä maistellu ku osasta puuttu sokerit päältä ja kaikki jotka oli pois pussista oli liimautunu lattiaan kiinni :D Ja olihan mun persuskarvoihinkin jääny yks kiinni... Mamma ikuisti muutaman namin joita olin vähän maistellu.. Piti muute  aika paljon tehdä töitä et sai ton muovin sen verran rikki et sai maistettua miltä noiki maistuu. Ei ollu hyvää...


Mamma kävi kaupassa ja pitihän mu ny tarkistaa et mitä kaikkee se osti..




Sai Mamman ostokset mun hyväksynnän. Täytyy olla aika tarkkana Mamman kanssa ku se tarvii joissain asioissa viä vähä apua oppimiseen. Herkkujen kätkeminen on ainakin asialistalla! Ehkä Mamma ny oppi ettei kannata jättää nameja vartioimatta.

Nyt oon muuten ottanu kaikenilon irti ku Mamma ollu paljon mun kanssa <3 Mammaa kuulemma vähä jo ahdistaa ku oon koko ajan iholla... Tai pyrkimässä iholle.. Tai muuten vaan vahdin Mammaa.. Tai kuljen perässä...


"Every breath you take and every move you make
Every bond you break, every step you take
I'll be watchin' you

Every single day and every word you say
Every game you play, every night you stay
I'll be watchin' you"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti