torstai 6. marraskuuta 2014

Mitä ehtii tehdä neljässä tunnissa...

Jestas et Mamma osaa olla vihainen!

Oltiin Mamman kanssa oltu ulkona ja Mamma piilotti mulle herkkuja, joita sain ettiä. Sit me juostiin ympäri taloo ja sain kieriskellä nurmikolla, haistella maata ja taidettiin me vähän jotain temppujaki reenata.. Mamma sit vei mut sisälle ja lähti jonnekin asioilleen...

Ja ku Mamma tuli takas ja meni mei asuintilaan niin se oli niiiin vihanen. Sain niin murhaavan katseen ja se vaan motkotti mulle.. Ja mä ihan ihmeissäni et miks..
Oon nyt yrittäny Mammaa lepytellä mut ihan vielä ei oo tulosta tuottanu.. Täyty laittaa kamuilleki viestiä ja kysyä vähä vinkkejä ku alkaa keinot loppumaan..

Mamma oli niin kiukkunen ettei ees kuvia ottanu. Mutta siis mä olin vaan aatellu auttaa Mammaa..
Tarkistin et vessan roskikseen ei vaan oo tippunu mitään arvokasta ja kävin huolellisesti koko sisällön läpi -> kaikki oli kunnossa. Vessaharjankin kaadoin ku luulin et siä on iso hämähäkki.. Ei ollu.. Sit mä totesin et on pyykinpesun aika, joten autoin Mammaa lajittelemalla pyykit. Siinä oli muuten kova työ saada kaikki leviteltyä siististi ja riittävän laajalle alueelle...

Välissä kävin vähä maisteleen Mamman salmiakkeja.. Ja ihan vaan varmistuakseni laadusta niin maistoin niitä kaikkia ja jätin ne sit lattialle.. Sit ku täällä on noita laatikoita vielä purkamatta niin aattelin vähä auttaa Mammaa ja purin niitä Mamman puolesta. Yhdestä laatikosta löyty jopa herkkuluu pussissa (Mamma kyl oli jättäny mulle toisenkin) mutta toi pussissa oleva tuoksu paremmalta, joten ähersin sen sitten sieltä pois.. Ja söin sitä Mamman sängyssä.

Noi laatikotki oli ihan väärissä paikoissa joten mä vähä siirtelin niitä mut tätäkään elettä Mamma ei arvostanu, oli kuulemma keskellä kulkuväylää... Mamma oli myös jättäny sängylle kirjoja ku sillä on joku opiskelu projekti.. Ja Mumman läppärin.. Tarina ei kerro miten tapahtui mutta nämä kaikki löytyi lattialta. Mamma sano et oli mun onni et läppäri ja kirjat oli edelleen ehjiä..

No Mamma nyt sano et sen täytyy tehä tästä tilasta Westien kestävä ja laittaa paikat sillei et mä en pääse toteuttaan sisäistä sisustus suunnittelijaa, joka minussa elää.. Siihen asti mulla on kuulemma porttikielto jos ei oo Mamma vahtimassa mua.. Nooh kyllähän mä tua alhaallaki oon saanu sisustettua uusiks :D

Meinas viä unohtua et kannattaa kaverit kokeilla palvelijan huulirasvaa.. Son aika hyvää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti