maanantai 10. marraskuuta 2014

Mamman kaikussa.. Ja faneja

Voi että ku aika menee nopeasti. Paljon taas Mamman kanssa sattunu ja tapahtunu.

Yks päivä me käytiin hakee Mumma töistä ja siellä sitten törmäsin yhteen mun faniin. Se kerto lukevansa tätä blogia eikä sitten millään saanu pidettyä näppejänsä musta erossa. Ei se mua kyllä haitanny yhtään :D "Kuuluisuudessa" on kyllä etunsa joista mä tykkään... Kaikki mua siä kauheesti katto ja kehu nätiksi tytöks ja rapsutteli mut tää yks oli kyllä ihan ylivoimaisesti kovin fani. Moooonta kertaa se mua rapsutti ja meni pois ja tuli kuitenkin aina takas ja taas rapsutti. Täytyy kysyä Mammalta voitaisko käydä siä useemminkin :P


Ai että teki kyllä höpöö. Jostain syystä mulla kaula kutisi ihan kamalasti, Mamma sitten illalla piti mulle huolto illan ja harjas mut oikein huolellisesti, leikkas kynnet, trimmas persuskarvat ja tassujen välit ja sitten pääsin saunaan ja siä jouduin pesulle. Syynä kuulemma et olin käyny taas auton alla pyörimässä ja sen takia ihan musta. Auton alla käynti siis tapahtui illalla huollon ja saunan välissä.. Ja Monta kertaa. Muuten olisin päässy vaan löylyihin lämmitteleen ja nauttiin.

Kerroin ku Mamma on ollu vähä kiukkunen jostain ihan mitättömistä asioista. Kyllä mä sen loppujen lopuks sain leppymään mut aika paljon vaati työtä. Asiaa ei tainnu auttaa et kävin vähän maisteleen Mamman kebab -ateriaa sillä välin ku se haki juotavaa :D

Meinas unohtua! Kaveri puhu kauheesti lumesta ja vihdoin täälläki oli maahan tullu lunta ja se oli niiiiiiiiiiiiiiiiin ihanaa. Mä vaan aurasin ja pyörin ja juoksin ja söin lunta, ja kaivoin ja kierin ja ja ja.. Mamman mielestä mä menin ihan pähkinöiks lumesta, niinkuin joka vuosi. Tänään sitten menin aamupissille ja kaikki lumi oli kadonnu :( Aika masentavaa...

Nyt ku ollaan taas Mamman kanssa väleissä niin kelpaa Mamman kaikussa köllötellä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti