tiistai 2. kesäkuuta 2015

Äksöniä taas ollut...

Viime postauksesta onkin aikaa.. Mamma oli töissä ja sit sillä on ollu ihan kauheesti kaikkee niin ei vaan oo ehitty. Mamma kävi Helsingissä ja Meri-Porissa ja nyt Mamma on lähdössä käymään Rovaniemellä ja ollaan pakattu monta monta monta tuhatta kondomia ja ihan kauheesti kaikkee.

Mammalla on ollu taas viime aikoina aika pahoja kipujakin niin en oo halunu sitä hoputtaa kirjoittaa.. Oon vaan koittanu helpottaa Mamman oloo.. Me oltiin talovahteina ku Mumma ja Pappa kävi etelässä. Mamma sai yks ilta aika pahan kipukohtauksen ja makas vaan lattialla kippurassa.. Ja minä yritin helpottaa Mamman oloo.. Eka mä kävin vähä tökkii Mammaa et onko se ees hengissä enää ja annoin pusuja ja sit ku paikansin mihin sattuu niin kiipesin Mamman päälle makaan siihen kipukohdan päälle.. Se tuntu Mammaa auttavan ja pääsi lattialta ylös. Mammaa ku ei oikein noi kipulääkkeet auta vaikka se niitä syökin.. Seuraava päivä oli onneks jo vähä helpompi.. Me odotetaan et Mamma sais leikkausajan ja toivotaan et se taas helpottais Mamman oloo..

Mammalla on nytkin aika pahat kivut päällä eikä oikein jaksa ny kirjottaa enempää niin laitetaan vaan muutamia kuvia..


Trimmin jälkeen Mumman kukkapenkissä



Mumma toi Mammalle etelästä tuliaisia.. Mamma onkin ettiny uutta lompakkoo


Mamma ku oli Meri-Porissa niin mä olin hoidossa. Tässä kuvassa Mamma tuli mua hakeen <3


Älkää ees kysykö....


Pakattiin tona päivänä yli 14 000 kumia ja mä parhaani tein et hommat suju. Harjoiteltiin Mamman kanssa jo noitten jakamistakin..

2 kommenttia:

  1. Voi miten kurjaa kun mammalla on kipuja, Onneksi hänellä on maailman paras hoitaja :)
    Oli kyllä mukava taas lukea kuulumisia,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mammalle terkut ja sinulle rapsut! Lutusia molemmat! <3 Pidä huolta Mammasta, jooko?

      Poista