keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Uintia, traktorin huoltoa ja VÄITTEITÄ


Mamma sai päähänsä viedä mut uimaan.. Koirauimalaan.. No Mamma sit unohti kertoa mulle asiasta.. Ja voi pojat ku mua jänitti ku en yhtään tienny et minne ollaan menossa.. Meillä oli kavereina Konsta ja Hemmo.. Mamma löysi ne netistä jostain ryhmästä.. Oli pakko mennä Mamman jalkoihin ku jänskätti niin paljon..













Noh siä se täti sit kehu mua koko ajan kui hyvin mä uin ja rohkeesti menin vetee ja Mamma riitti houkuttimeks ja kui vaan seurasin Mammaa ku se tassutteli allasta ympäri. Niin ja osasin ramppia pitkin tulla ihan ilman apuja tai ohjausta ylös. Yyterin uiminen varmaan tuotti tulosta ja hio mun uimataidot huippuunsa :D Oli kyllä kivaa.. Täytyy Mammalle ehdottaa et mentäis toistekin.. Jos vaikka saatais taas poikia kavereiksi <3

Mumma kävi etelässä ja toi Mammalle sieltä lompakon. Mamma meni ihan pähkinöiksi ku se näki ton ja nyt se on sillä ihan kaikkialla mukana.



Mamma taas ottanu musta unikuvia.. Ekassa kuvassa Mamma oli palaverissa tekemässä työvuoroja (boooriiing) ja toisessa Mamma oli tullut pitkäksi venähtäneeltä Rovaniemen reissulta kotiin ja otin Mamman niin riehakkaasti vastaan et iski kunnon väsy..
Mamma oli Rovaniemellä ja mä olin sit Pappan kanssa huoltamassa traktoria...


Niin tosiaan Mamma oli Rovaniemellä ja reissu vähä venähti.. Mamma on aika villillä päällä ollut viime aikoina.. Sille oli kuulemma sanottu et Peto on irti.. Täytyykin vahtia Mammaa tarkemmin ettei se saa mitään hölmöö päähänsä.. Täytyy varmaan myös kotiintuloaikoja ja kylillä luuhaamista rajoittaa vähäks aikaa..

Pappa kanteli kaikki mitä mä täällä touhusin.. Pappa VÄITTÄÄ et kaikenlaista muka tapahtu mut todellisuuden kanssa näillä väitteillä ei ole mitään tekemistä.. (Pappalla on ihan varmasti jonkin asteinen alzheimer skitsofrenialla höystettynä...)

Pappa VÄITTI et pöydällä oli tietokone. VÄITTEEN mukaan mä muka olisin sen tuuppinu pöydältä alas mut TODELLISUUDESSA se vaan itekseen tosta valu tuolille ihan ilman ulkopuolista apua.. Mä kovasti yritin sitä estää tapahtumasta mut se oli päättäny valua tuolille enkä voinu tapahtumaa mitenkään estää...

Pappa VÄITTÄÄ et mä söin pöydällä olevat muffinsit mut TODELLISUUDESSA Pappa varmasti ihan ite ne söi.. ei vaan muista sitä ite. Mä muka olisin nuollu ton pullapitko alusen mut sen teki Kepa, ihan varmasti teki.
Pappa VÄITTI et olisin kaatanu ton mukinkin ja nuollu niitä molempia mut TODELLISUUDESSA tos läheisellä murskaamolla räjäytettiin kallioo ja se kaato ton mukin ja oli niin kova räjähdys et ne molemmat putsaantu ihan itellään..

VÄITTEEN mukaan mä olisin tehny noi kaikki mut ihan niinku kuvakin kertoo niin mä olin vain TARKISTAMASSA vaurioita ja ettei kelleen sattunu mitään!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti