tiistai 3. maaliskuuta 2015

Vaihteeks kokouksessa

Mammaa nyt työllistää aika paljon toi 700  rapsuttajan tapahtuma ja sit sen elämässä sattuu ja tapahtuu nyt muutenkin kaikenlaista kokoajan.. Tänäänkin istuttiin taas kokouksessa, joka kylläkin alkoi myöhässä. Mä olin kyllä ajoissa paikalla ja kaikki valmiina et odoteltiin sit vain muita.

























No aika nopeesti mua alko väsyttää.. Ei vaan jaksanu keskittyä ku ei ne puhunu mistään tärkeestä esim. ruoasta..


Mamma kyl sit herätteli mua ottaan vähä kokousevästä. Sain pienen palan banaania ja sit kurkunpaloja. Oi että kurkku oli hyvää :P Mä tykkään pureskella sitä ja muutki on sanonu et mä syön kauheen nätisti ja pureskelen huolella :)


Mamma menee aamulla töihin ja siitä sitten jonnekin "ikuisesti iholla" paikkaan. Mä kuulemma olen epähygieeninen (pah!) niin en saa mennä mukaan. Mamma siis jättää mut koko päiväks yksin.. Ja sit se viä viime vkl kidutti mua (sen lisäks et lähti humputteleen ja oli koko yön poissa!) niin se skannaili mun tassun kuvia varmaan miljoona kertaa... Tää liittyy kuulemma jotenkin siihen huomiseen.. Mamma on välillä aika outo ja saa outoja ideoita.. Mutta odotan kyllä mielenkiinnolla et mitä Mammalla on tällä kertaa mielessään..


Niin ja Mamma lipsu taas ruoka-ajasta. Mun piti kokouksessakin jo vähä sitä komentaa ja hoputtaa. No sain mä kotona sit vähä extraherkkua ruokaan.. Kananmunan raakana. Oi se on niin hyvää ja voisin syödä niitä vaikka koko ajan!

Mammalla on kyllä aika rankkaa aikaa nytten et ehkä mä sille annan tän suhteen nyt vähän löysiä.. Kovasti oon Mammaa koittanu lohduttaa ja tsempata.. Olla lähellä ja pusutella.. Kyllä me Mamman kanssa tästä yhdestä selvitään! Mä ainakin pidän huolen et Mamma selviää!

ps. Mamman fiksaatio mun unikuviin pääsi taas valloilleen ku vähän mun huomio herpaantu. Oltiin yks päivä kylässä ja iski ihan hirvee väsymys mut ei siä oikein ollu sopivaa paikkaa nukkua kunnes mä löysin ton palapelin kannen :D
Se oli ihan täydellinen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti