maanantai 9. maaliskuuta 2015

Ikuisesti iholla

Kylläpäs taas on aika rientäny. Mammalla ollu taas kauheesti kaikkee niin ei oo ehtiny yhtään laittaan tassua koneelle.
Ihan perusarkee ollaan nyt elelty. Mamma oli töissä taas muutaman päivän.. Tänään tosin on illalla lapsenvahtikeikka Mamman kanssa. Mamma kävi tänään ystävänsä mirrin kanssa Lemmenpolulla Tohtoria tapaamassa. Nyt ei voi mirri enää saada pentuja.. Eikä huuda ja mourua öisin ja ehkä se muutenkin vähä rauhottuis.. Mennään tosiaan sinne kattoon et Mirri voi hyvin ja pitään jöötä lapsille. Mää oon kyl kova komentaan.. silloin ku en oo pölliny kaverin herkkuja ja syö niitä :D

Mamma kävi ottaan sen tatuoinnin ja se on ihan kivasti parantunu vaikka Mamma ei mua päästänytkään sitä haavaa hoitaan. Ja mä en ymmärtäny et miksi ei... Tossa vähän kuvaa. Eka on aika tuoreena otettu (seuraava päivä) ja toinen nyt tänään.. Mamma on ihan rakastunu tohon ja ymmärrän kyllä miksi :D
Mamma aikoo sitten joskus täydentää tota ku mä oon aikani täällä palvellut..




















Mamman koulutuskeikka Seinäjoelle peruuntu, joten Mamma oli mun kanssa kooooko viikonlopun. Sain olla paljon Mamman kaikussa ja vieressä ja päällä ja muutenkin viettää aikaa Mamman kanssa. Ens viikonloppuna pääsenkin sitten hoitoon ku Mammalla on lupa mennä vähä juhlistamaan. Tosin se menee ensin Helsinkiin aamulla johki kokoukseen ja on siellä päivän ja menee sieltä sitten suoraan humputteleen.

Mutta ulkona paistaa aurinko ja Mamma on ihan liian kalpee nii mä lähen viemään sitä vähä reippaileen.. Jaksaa sitten illan olla lapsenvahtina niin mun ei tarvi touhuta niiiin paljoa vaan voin keskittyä niihin herkkuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti