lauantai 21. helmikuuta 2015

"SALLI PERKELE!"

Mä oon kuullu aika monesti ku Mamma huutaa "Salli perkele!!"
Ja mä en yhtään tiiä et mistä se aina hermostuu..
Niinku tänään. Mamma oli unohtanu auton avaimet hupparinsa taskuun joten mä siirsin ne yöllä talteen mun sohvalle ja varmistin ettei ne vaan huku tai karkaa ja peittelin ne huolellisesti. Mut taaskaan Mamma ei arvostanu mun hienoa elettä ja se vaan motkotti et on jo myöhässä.. Mamma haki avaimiaan aika kauan ja mä seurasin sen perässä ylä- ja alakerran väliä katoin ku sen katto takkien taskut ja laukut ja pöydät.. Ja moneen kertaan. Sit se päätti viä tarkistaa mun petin ja sitten se kuulu.. "SALLI PERKELE!" ja Mamma katto mua pahasti ja lähti kiireellä jonnekin...

No Mamma oli leppyny ku se tuli takas ja mä sain lihaisan hirven kylkiluun :P Mä en siis barffaa mut ku Pappa ja Mamman veli käy mettällä niin sieltä saan aina välillä herkkuja ja ku eilen tuli mun ruoka satsi niin pitää pakkaseen tehä vähä tilaa. Mamma sit penko pakkasta ja löysi sieltä tollasen namin mulle. Ai että oli hyvää :P

Mun piti vahtia ku mun ruokia pussitettiin. Mamma kompastu muhun muutaman kerran mut kyllähän mun nyt piti nähdä et kaikki tehdään oikein! Mumma autto Mammaa ku samalla pussitettiin mun kaverin ruokia.. Taisivat yhteensä pussittaa ja pilkkoa sellaset 50kg lihaa :P


Mamma oli yks päivä piiitkään poissa ja ku se tuli kotiin niin mä en meinannu uskoa silmiäni. Piti oikein pitkään kattoo ja varmistaa et tossa se Mamma ihan oikeesti ja fyysisesti on.


Mä kävin kampaajalla ja olo on taas tosi kevyt. Mamma tosin haluaa nolata mut. Siis se löysi noi kapistukset ja laitto ne mulle ja kuvitteli et mä näytän kivalta ja söpöltä. Siis niin noloo!!! Ja ku Mamma keksi niin monta eri tapaa miten mut voi nolata... Nyt vois sanoo "Mamma perkele!"
























Onks muitten palvelijat nolannu teitä? Mamma on siinä aika taidokas.. Vähän liiankin hyvä..

2 kommenttia:

  1. No siis kyllä meidän mammakin nolata osaa. Eikä Se yhtään ymmärrä kun me yritetään sitä auttaa. Nyt Se yrittää opetella meidän trimmausta ja voit uskoa Salli et välillä nolottaa lähteä sen jälkeen ulos. Siis kyllä oli ennen ihan toista ku Vellu meidät trimmasi. T. Petu poika 10 v ja Liinu tyttö kohta 8 v.

    VastaaPoista
  2. Ja siis meilläkin mamma aina välillä huutaa Petu perkele. En ymmärrä miks ku en mitään oo tehnyt. Välillä pitää sisälle reviiri merkata ku mamma on vanhat reviirimerkit siivonnut pois tai sit varottaa tulevasta uhasta haukkumalla. On toi palvelusväki vähän kummallista ku mikään ei kelpaa. Eiks vaan Salli. Oon joskus jättänyt jaisevan vastalauseenkin muut siitä tulee vaan suurempi PERKELE. Mitähän Se perkele oikein tarkoittaa. T. Petu poika 10 v.

    VastaaPoista