sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Maailman paras synttärilahja ikinä!

Multa on kauheesti kyselty et miten Mamma voi. Noh Mamma voi nyt tosi hyvin ja näyttäis et yks niistä toimenpiteistä autto Mammaa tosi paljon. Huono puoli on se et nyt Mamma ei enää vietä päiviä mun kanssa vaan se käy välillä vähä töissä..

Mammalla oli nyt vkl joku koulutus mihin se ei ottanu mua mukaan. Sano et sen olis pitäny maksaa 30€ ylimääräistä, jotta mäki olisin päässy ja Mamma ei siihen sitten suostunut, joten se jätti mut kotiin. Siis mäkö en oo 30€ arvoinen??!! Mulla oli täällä ihan kamalaa :(
Mä vaan itkin Mammaa ja odotin ulko-oven eessä et koska se tulee kotiin. Ja aina ku kuulin auton äänen niin luulin et Mamma tuli kotiin mut ei.. Mumman piti tulla nukkumaan mun kanssa Mamman sänkyyn et sain ees vähä nukuttua. Niin hirvee ikävä mulla oli..

No mä selvisin hädin tuskin aamuun ja Mammaa ei vieläkään näkyny. Mä yritin lukee kirjaa mut ei siitäkään tullu yhtään mitään ku ikävöin niin kovin.. Toi kirjaki vaan hajos tassuihin ihan yks kaks...


Mutta sitten se kuului. Mamman auton ääni. Ihan varmasti kuulu. Mä komensin Mummaa ja Pappaa avaan oven (mikä tapahtu ihan luonnottoman hitaasti) ja sit mä kirmasin suoraan Mamman syliin <3 Mamma halas ja rapsutti mua ja meinasin pakahtua siihen paikkaan. Siis mä olin niin onnellinen et oli pakko käydä juoksees ympyrä ennen ku taas menin Mamman syliin.
No sit oli kauhee kiire kertoo Mammalle kui ikävä mulla oli ja mä höpötin sille paljon ja lujaa ja Mamma joutu jo vähä rajottaankin ku innostuin vähän liikaa..

Mutta siis mulla on tänään synttärit ja täytin 7vuotta. Se et Mamma tuli kotiin oli paras lahja mut oli se sit muutakin järkänny :)
Se osti mulle uuden hienon ruokailusetin. Ainoo vika et siä ei ollu yhtään ruokaa! Mamma lupas mulla illalla herkkuaterian ja vähä jotain extraa ruoan mukaan :P Mä en millään malttais odottaa ruoka-aikaan.


Mamma sit oli ostanu tollasen herkkutikun minkä se anto mulle ens hätään. Mä söin sitä ihan vähän vaan ja sitten äkkiä takas Mamman kaikkuun. Se on vaan niin paras paikka. Mamma rapsuttelee mua ja saan olla ihan lähellä... Huomaan et Mammallaki on hyvä olla mun lähellä <3


Synttärien kunniaks annoin Mammalle taas luvan laittaa tänne yhden sen salakuvista. Mä en vieläkään ymmärrä et mikä fiksaatio sillä on kuvata mua nukkumassa.. Mamman kassi sattu oleen aika sopivasti hollilla niin pistin sitten puoliks sen päälle pötkölle ja samaan aikaan piti varmistaa ettei Mamma pääse karkaan niin päädyin tuollaiseen tulokseen. Oli muute makoisat nokoset!

6 kommenttia:

  1. On Se vaan hyvä kun sun mammalla on noin hyvä kaveri kun sinä Salli. Pidä mammalle vaan tiukka kuri. Kyllä ihan varmasti olisit ollut 30 arvoinen ��

    VastaaPoista
  2. Aika kurjaa että 3€ oli muka liian kallis. Oikein paljon onnea synttärin johdosta, toivotta Vili ja Ville Lohjalta :)

    VastaaPoista
  3. Oikein Paljon Onnea Salli-tytölle.

    VastaaPoista
  4. Syntymäpäivä onnittelut Sallille <3 <3 <3

    VastaaPoista
  5. Kiitosta vain onnitteluista. Mää vähä kovistelin Mammaa et mikä toi 30€ juttu oli ja se kerto et musta olis pitäny maksaa ton verran siivousmaksua. Siis mähän oon siisti ja puhdas koira enkä varistele karvojakaan ku Mamman vaatteiden päälle silloin tällöin. En mä ymmärrä tollasia ylimääräisiä maksuja ollenkaan..
    Noh Mamma lupas tätä mulle hyvittää ja puhu jostain Ruotsin reissusta, joka tehtäis ehkä jossain kohtaa.. Mää niin pidän huolena et Mamma kans vie mut sinne Ruotsiin!

    VastaaPoista