maanantai 22. elokuuta 2016

Voi Mamma sun kanssas...

Moikka taas!

Oltiin Mamman kanssa ihan normisti viime viikonlopulla kotona. Mammalla oli joku meno ja sitä varten totta kai palvelijan pitää pistää päälle vaatteita (ai että ku kestoturkki on niiiiiin kätevä!).
Mammaa sit siinä jotenkin vähä selkään sattu. Mää tiätysti heti ihan huolissani mut totesin tilanteen olevan siinä kohti ok ja päästin Mamman tapaamiseen.

Ihan normisti siinä kotona vähä torkuin ja järjestelin, tiätteks sellanen perus westi ilta. Sit kuulin ku ovi aukes ja Jee Mamma tulee kotiin!! Mut siellä olikin Mamman Vaimo?!? Ja mää ihan h-moilasena ettämitähäh täällä tapahtuu??
No se sitten alko Mamman tavaroita sulloon reppuun ja mää koitan kysellä et mikäs juttu tää nyt on ja koska saan ruokaa!?
No Vaimo sit ruokki mut ja otti mun ruokia mukaan ja hihnan ja käski lähtee sen matkaan. Ja mää ku ootin Mammaa.. No aattelin et nään Mamman sitten Vaimon kotona. Mut ei, ei se ollu siäkään. Sit Vaimo lähti ja käski mun mennä nukkumaan...

Aikaa kulu monta vuorokautta (no okei, ehkä muutama tunti) ja Vaimo tuli kotiin ja päästi mut takapihalle, Mammaa ei näkyny missään.



Siä oli tosi komee kukkapenkki! Vaimo ei tästä kyllä tykännyt.. Märkä multa kuulemma tuoksui koko yön.
Noh tän jälkeen Vaimo sitten kertoi, että Mamman selkä oli mennyt niin huonoon kuntoon ja Mamma oli viety ambulanssilla ensiapuun ja siitä sitten sairaalaan lisätutkimuksiin eikä Mamma nyt tule nyt kotiin ja että mun pitää jäädä tänne nyt vähäksi aikaa.
Seuraavana päivänä kerrottiin et Mamma siirrettiin terveyskeskukseen osastolle tähän ihan lähelle. Ja seuraavana päivänä mä pääsin Mammaa kattomaan. Lähdin vaimon luota Mamman kaverille, Mymmelille. Ja oon käynyt Mammaa kattomassa joka päivä sen jälkeen Mymmelin kanssa.



Mamma selvästi aina mua odottaa ja mä Mammaa. Mamma on nyt pitkään ollu osastolla ja sen selkä on edelleen toooosi kipee. Mamman selkä oli päivystyksessä kuvattu mut Mamma ei osannu kertoa mulle koska päästään kotiin.
Mymmelin luona on ollut kivaa. Saan kauheesti herkkuja ja rapsutuksia. Ja oon aika paljon torkkunut.. Täällä on paljon hyviä paikkoja nukkua..



















Mutta nyt mun täytyy mennä. Palaillaan

Salli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti