sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Hyviä ja huonoja päiviä

Mä luulin et meillä oli aiemmin kiirettä mutta ei kyl nyt saatiin ihan uudet sfäärit!

Mamma kävi siä lekurissa ja on popsinu ihan luvattoman paljon erinäköisiä tabuja. Se ei yhtään tykkää niitä syödä mut ei kuulemma ole vaihtoehtoa. No niillä pillereillä saatiin Mamman kivut kuriin ja hetki meillä olikin tosi hyvää aikaa. Mamma jakso tehdä mun kanssa pitkiä lenkkejä ja aktivoida mua ihan uusilla jutuilla ja töitten jälkeen meillä ollu vaikka mitä tekemistä. Ollaan käyty kaupoilla ja seikkailtu bussilla ja ihan vaan käppäilty pihalla. Mamma alotti uuden harrastuksen ja siellä se on ollu pari iltaa viikossa. Ei olis kyl uskonu et Mamma mitään fyysistä pystyis harrastaan.. Niin kipeä se on ollut.

Mamma on kyl nyt ihan luvattoman paljon ottanu iltavapaita.. Tästä ollaan kyllä keskusteltu.

Yksikin ilta Mamma lähti jonnekin ja sano tulevansa pian takas.. No ei tullu ei!!!
Aamuyöllä kuulin Mamman äänen rappukäytävässä ja menin sitä vastaan. No olihan se ihanaa ku Mamma tuli kotiin mutta sitten mä näin sen.. Mamman mukana tuli Mörkö! Tiukka tuijotus ensin ja sit varovasti tarkistaan et mikäs se oikeesti on... No pitkän tutkiskelun jälkeen totesin et ei se kauheen vaarallinen voi olla. Mamma oli tullu hakeen mua pihalle ja siitä sit mentiin.. ja se Mörkö seuras meitä koko ajan.. Koska kello oli jotain ihan luvattoman paljon.. tai vähän.. niin ulkona ei ollu muita ja sain kirmailla vapaana.. ja kaiken ilon mä siitä otinkin irti.
Sanoin Mörölle heipat ja vein Mamman nukkumaan, tiukasti sen kyljessä nukuin. Mammaa kuulemma vähän jo ahdisti ku kuorsaan ja sen tulee kuuma ku oon ihan kyljessä kiinni.

Kylppäri rempan takia jouduttiin tosiaan evakkoon.. Oon päässy ihan uusiin maisemiin ja voi pojat täälläkin on meikäläisiä!! ainakin kaks porkkanaa ollaan tavattu. Se yks oli kyl aika kiukkunen tapaus mut mä otin tilanteen ihan lunkisti :D

Mamman kivut on nyt niistä miljoonasta lääkkeestä huolimatta lähteny taas paheneen. Yks päivä Mamma soitti töihin ja pyysi lupaa tehdä etäpäivänä töitä.. Tua lattialla me sitten maattiin Mamman kanssa ja naputeltiin konetta ja soiteltiin ympäriinsä. Kauheesti mä yritin Mammasta pitää huolta ja olin oikein reipas tyttö ja tein nopeesti vaan pihalle asiani et Mamma pääsi nopeesti taas lepäileen.

Mamma osallistu nyt vkl johki isoon tapahtumaan ja vei mut si hoitoon. No Mamman kivut alko yks kaks ja se otti ihan tosi paljon lääkkeitä mut ei ne auttanu niin se joutu sitten lähteen sieltä samana iltana jo poiskin.

Hoidossa oli kyl kivaa!
Siä oli paljon leluja joilla leikkiä. Niitä sai oikeen rauhassa siä heitellä ja paiskoa ja levitellä.. Ja löyty keittiöstä pyyhkeitä mitä repiä alas ja kauheen iso ämpärillinen karkkia oli pöydällä. Ihan vaan mua varten!! Pakkohan niitä ny oli maistaa!! Ja että oli hyvääääääää!

Mamma ja sen Vaimo oli kyl eri mieltä...
Lelut kuulemma oli Vaimon lapsen ja en olis niihin saanu koskee saati heitellä niitä ihan miten sattuu.. Ja keittiö pyyhkeitten paikka ei oo lattialla..
Ja karkitki oli varattu virpojille..
Mamma kutsuu mua ny terroristiks..

On mulla viä vähä hyviä ja huonojakin uutisia..
Ens viikolla Mamma menee leikkaukseen, jonka pitäs auttaa noihin kipuihin. Mamman sairautta ei voi parantaa mut oireita yritetään helpottaa..
Joudun kuulemma hoitoon joksikin aikaa et Mamma saa levättyä.. Mä oon kyl vähä loukkaantunut.. Kukahan Mammasta sit pitää huolen!!
No mä saan seurakseni Sulon ja Vilin sekä Lylyn!! Voi että on kivaa päästä painimaan!

No Pappa toi mut tänään hoidosta Mamman tyä ja käytiin nopeesti hakeen jotain juttuja ja sit mentiin kauppaan. Tai no Mamma meni ja mä vahdin autoa.
Mamma osti sieltä mulle jotain hyvää.. En malttais millään odottaa.. Saan kuulemma vähän tuoretta kalaa ruoan joukkoon ja maksaakin se sieltä löysi.. NAM!

Täytyy tänään pitää Mammaa oikein hyvänä. On edelleen vähä kipee ja väsyny ku oli rankka eilinen ilta ja yö kipujen kanssa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti