sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Tästä se taas lähtee...

Moro taasen!

Viime kerrasta onkin vähän menny aikaa.. On tapahtunu vaikka ja mitä. Mamma sai töitä ja on tosiaan ollu sen takia aika kiireinen mut myös jatkuvat kivut on verottanu Mamman jaksamista eikä sit oo tännekään tullu kirjotettua. Mamma kävi lääkärissä ja sai aika huonoja uutisia.. Mamman sairaus on pahentunu/levinny ja Mamma joutuu uuteen leikkaukseen. Mamma joutuu käymään tutkimuksissa et nähdään kui laaja operaatio on ja joutuu syömään lääkkeitä, joita se ei haluas et sais jotenkin kivut kuriin.

Mamma on kyllä parhaansa yrittäny ja lääkkeiden voimalla menny. Onneks toi uus lääkitys tuli lomalla.. Mamma oli aika sekasin.. tai no ei sekasin mut toooooosi väsyny. Onneks se on nyt vähän jo tasaantunu.

Mamma toi mulle Ikeasta oman nussupossun jonka kanssa oon nyt vähän tehny tuttavuutta. Joulu meni kivasti ja osallistuttiin secret santa -tempaukseen ja sain paketteja sitäkin kautta, NAM!

Mamman kanssa oltiin tänään muittenkin westieiden kanssa lenkillä ja se laukas Mamman aika pahat kivut :(
Oon nyt Mamman sylissä koittanu olla ja helpottaa Mamman oloo..

Vähä jänskättää mennä huomenna töihin.. Ollaan oltu pari viikkoa lomalla ja huomenna sit taas täytyy vahtia et hommat pelaa.. Mä kyllä niin odotan sitä :)

Mamma muuten teki uuden vuoden lupauksen.. Se lupas et päivitellään tätä nyt säännöllisemmin.. Ja et se käy kaupassa lihatistkilla ja tua kerran viikossa sieltä mulle jotain herkkua :P
Mä tykkäsin paljon tästä viimeisestä :D
Mä taas lupaan et kerran viikossa pesen Mamman jalat niinku tähänkin asti ja et en jätä Mammaa yksin.. Varsinkaan nyt ku on rankka kevät edessä..

Nyt täytyy mennä muistuttaan Mammaa lähentyvästä ruoka-ajasta joten palaillaan linjoille!


1 kommentti:

  1. Kyllä sun mamman täytyy olla onnellinen, kun on noin huomaavainen kaveri hoitamassa! Kurjia vaan kaiken maailman kivut.

    VastaaPoista