sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Mamman kanssa laatuaikaa

Wihii!!



Mamman kanssa käytiin "varastolla" ja pääsin vähä hurjasteleen pumppukärrykyydillä. Voi ärrieri, että oli kivaa!

Mamma vie mua aina välillä rullakoillakin ympärivarastoo, jos oikein nätisti pyydän :D




Nyt meillä oli vapaaviikonloppu. Vaikka varastolla käytiinkin mut me mentiin pileisiin ja Mamma kävi hakeen kaverinsa sieltä varastolta. Sit mentiin juhliin synttäreitä. Kauhee vahtiminen oli kyl oli..



Mamma sano siä et mä kuulemma syön ihan mitä vaan.. Illan emäntä sit laitto lautaselle salaattia ja tarjoili sen mulle.. Ja minähän söin ku muut toljotti.. Eivät kuulemma oo ennen nähny koiraa joka salaattia söis.. Siä oli ihan pikkusen mozzarellaa, tomaattia, kurkkua ja salaatinlehtiä ja kaikki uppos.. Ja sit mua kehuttiin kauheesti..
Anto Mamma mulle kyl ihan oikeetakin ruokaa :D Kanaa ja kalkkunaa oli tänään kupissa. Mamma kokeilee vähä uusia ruokia mun kanssa.

Yöllä noi sitten pelas jotain peliä ja mä vahdin niitä niin kauan ku jaksoin..



Me jäätiin yöks ja pääsin koko yöks nukkuun Mamman viekkuun patjalle.. En mä siinä ny ihan koko yötä viihtyny.. Mut aamulla oli piiiiiiiitkästä aikaa taas hellittely hetki ja Mamma leikki mun kanssa "peittoleikkiä". Siinä Mamma menee peiton alle piiloon ja mä yritän päästä sinne kans :D Se oli kivaa. Muutenkin tänään ollu tosi paljon Mamman kanssa ja siinä ihan kiinni.. Nytkin istun Mamman sylissä ja kirjoitan tätä. Mamman kans vähä puhuttiin jos illalla mentäisiin piiiiitkälle lenkille.. Saisin kuulemma kirmata villinä ja vapaana.

Huomenna me mennään taas töihin Mamman kanssa bussilla.

1 kommentti:

  1. Mä en tiedä, mikä se semmoinen bussi on. Mun mamman töihin mennään autokammotuksella. Mä mieluiten pidän kaikki mun varpaat maanpinnassa. Sulla tuntuu olevan paljon kaikkea kivaa arjessa.

    VastaaPoista