maanantai 13. heinäkuuta 2015

Mamman kanssa kaksin

Ny on ollu niin paljon kaikkea ettei vaan oo ehtiny/jaksanu kirjoittaa..

Me muutettiin Mamman kanssa kahdestaan. Muutto tuli aikasta nopeella aikataululla. Kiva kaksio ja kaikki mun tärkeet tavaratkin tuli mukaan. Sisustus on viä kesken ku kaikkee ei voi ostaa kerralla ja nyt ei olla päästy kokoon hyllyjä yms. ku eka Mamma oli festareilla töissä ja nyt sillä meni selkä sököks.. No mut mun tavarat on sillei jo saatavilla niin pärjätään kyllä :D Ihanaa et sain taas Mamman vaan itelleni. Ja siitä asunnostakin oon alusta asti tykänny.. Kaikki huoneet kävin läpi ja tutkin tarkkaan ja annoin Mammalle hyväksynnän :D

Ollaan Mamman Vaimon luona (Mamma kutsuu sitä Vaimoksi vaikka ei ne naimisissa oo tai sillei.. Ne on vaan hyviä kavereita niinku mä ja Peppikin) ku hää lähti perheineen lomalle. Täällä on mun kaverikoirakin (Peppi) ja kissa.. Me sit pidetään niistä huolta ja kastellaan Vaimon kukkaset.. Me ollaan Pepin kanssa oltu kavereita alusta asti ku Mamma Vaimoon tutustui ja käyty yhes lenkillä ja viettetty yhessä aikaa.


Täällä sit ihan yht äkkiä Mamman selkään sattu ku se nousi portaita ja se meni lattialle makaan eikä päässy enää ylös ku sattu niin paljon. Mää kovasti yritin Mammaa tökkiä ylös mut se vaan ärisi mulle ja käski lopettaa.. Menin sit Mamman viekkuun makaamaan. Mammalla onneks oli puhelin suht lähellä ja ovi oli sillei auki et tänne pääsi sisälle.. Mamma pelkäs et joutuu soittaan ambulanssin mut Mamman yks kaveri sit tuli auttaan ja nosti Mamman ylös ja vei lääkäriin.. Mammalle on tuikattu kahtena päivänä piikkejä kankkuun ja nyt viimisellä lääkäri käynnillä Mamma sai jotain lääkkeitä jotka sitä kovin väsyttää..

Me ollaan Pepin kanssa nyt viety Mammaa kevyille lenkeille et sen selkä vois paremmin.. Tosin toi lenkkeily nyt pahentaa toisia oireita ja aiheuttaa kipua.. Mut me päätettiin et Mamman pitää silti vähä ees ulkoilla..

Eilen oltiin Mamman veljen tytön rippijuhlissa ja juhlien lopuks me saatiin Pepin kanssa kirmailla siä vapaana.. Siä on kauheesti rapsuttajia ja paljon lääniä juosta ja purkaa energiaa.. Mamman kanssa ku se ei nyt ihan onnistu.

Mammalla on ollut taas paljon kipuja niin oon antanu paljon hellää hoivaa, huolenpitoa ja läheisyyttä. Mamma ei ihan aina osaa kyl tätä arvostaa vaan kutsuu mua *perskärpäseks* ku en päästä sitä minnekään yksin ja oon koko ajan iholla kiinni.. Mut ku Mamma on tollanen niin sitä pitää vahtia koko ajan..
Mut kyl sit ku Mammaa oikein kovasti sattuu niin selvästi tykkää et mä oon siinä vieressä..


Mamma sai napattua musta ruoan jälkeisen kuvan..


Että tällästä meille nyt kuuluu.. Mamma on edelleen kiireinen ku se iso leiri lähestyy.. Niin ja mentiin Mamman kanssa Instagrammiin ja löydyn sieltä nimellä porkkanahanta.. saapi tulla sieltäkin seuraileen mun touhuja :D



1 kommentti:

  1. Sinut on haastettu!

    http://bortsu-kessu-saku.blogspot.fi/2015/07/liebster-awards.html

    VastaaPoista